"In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful"

Sunday, February 22, 2015

Tabung Haji VS I GreatAmal @ Great Eastern Takaful


Semua orang Islam pastinya menyimpan hajat untuk menunaikan Rukun Islam Kelima iaitu menunaikan Haji di Makkah . Tetapi tidak semua orang mampu untuk menunaikannya salah satunya kerana faktor kekurangan KEWANGAN . Pada zaman inflasi macam sekarang , bukan mudah untuk menyediakan 1 dana untuk menunaikan Rukun ISLAM ke lima ni . Namun begitu , keinginan untuk menjadi tetamu ALLAH s.w.t tidak wajar untuk diketepikan begitu sahaja . Dengan apa cara sekali pun , dana untuk menunaikan ibadah Haji mesti diusahakan !

Memperkenalkan IGREAT AMAL . ia merupakan takaful yang direka khusus untuk menyempurnakan Rukun Islam Kelima. Ia merangkumi simpanan dan juga perlindungan dalam tempoh tertentu dengan bayaran serendah RM50/sebulan . Anda boleh memilih untuk menyimpan selama 10 tahun hinggalah 40 tahun .






GREAT EASTERN TAKAFUL Telah memperuntukan setinggi RM22000 kepada semua jemaah2 yang mengambil IGREAT AMAL ini.

jika berlaku risiko kehidupan contoh kematian atau 36 penyakit bahaya ketika mengerjakn haji atau umrah ? Tabung Haji cuma akan memberi RM850 sahaja dari wang simpanan yg disimpan oleh para jemaah , tetapi dengan IGREAT AMAL GREAT EASTERN TAKAFUL akan memberi setinggi RM4400 utk setiap risiko semasa mengerjakn haji atau umrah . Berbaloi tak ? Jikalau ada berlaku kematian kepada jemaah2 , Pewaris terdekat akan dapat semua ni . Semua ini ada money back garenty.

simpanan ini boleh dibuat serendah rm50 sebulan . (mengikut had umur)

i-great amal bukanlah pelan untuk mengantikan simpanan tabung haji anda , Tetapi lebih kepada pelengkap kepada akaun tabung haji anda yang mana ia menyediakan simpanan dan perlindungan takaful tambahan.


PERCUMA! Quotation.







JANGAN BERLENGAH
"POLISI INI UNTUK ANDA DEMI KELUARGA TERSAYANG"