"In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful"

Friday, January 30, 2015

I GreatAmal @ Great Eastern Takaful

Semua orang Islam pastinya ada mempunyai impian untuk menunaikan haji/umrah betul ?. Tetapi apakah kita sedang berusaha kearah itu ?


Kombinasi SIMPANAN, PERLINDUNGAN dan PELABURAN untuk menyediakan wang perbelanjaan menunaikan haji kini anda boleh mendapatkan polisi ini dengan Great Eastern Takaful .

Great Eastern Takaful memperkenalkan sebuah produk terbaru i-Great Amal , pada kadar serendah RM 50 sebulan membolehkah peserta diberi jaminan kewangan sekiranya berlaku musibah sebelum sempat menunaikan haji.
Dengan kadar semurah ini , semua mampu untuk boleh peruntukkan sebahagian jumlah simpanan bulanan ke dalam i-Great Amal sebagai akaun kedua selepas Tabung Haji.
Manfaat Berganda Ketika anda Mengerjakan Haji atau Umrah di Great Eastern Takaful , kami menawarkan perlindungan sekiranya anda ditimpa musibah kematian semasa mengerjakan Ibadah Haji atau Umrah.

Antara Manfaat lain ialah:

  • Manfaat Ihsan
Sekiranya anda meninggal dunia, keluarga anda akan menerima RM2,000 dalam jumlah sekali gus sebagai Manfaat Ihsan daripada Dana Tabarru’.
  • Wang Tunai untuk Mengerjakan Haji atau Umrah
Sekiranya anda bercadang untuk mengerjakan Haji atau Umrah, anda tidak perlu risau soal perbelanjaan kerana kami akan memberikan RM800 (sekali sahaja sepanjang tempoh sijil) . Pihak kami akan turut memberikan wang RM800 ini sebagai hibah
  • Badal Haji (Haji yang Dilakukan oleh Wakil)
Menunaikan haji merupakan rukun Islam yang ke-5. Bagi memenuhi tuntutan Haji ini, sekiranya ditakdirkan anda meninggal dunia atau menderita akibat TPD, kami akan melantik mana-mana badan dan organisasi yang berkaitan bagi menunaikan Badal Haji untuk anda. Segala yuran yang dikenakan akan ditolak daripada manfaat yang akan dibayar kepada penama. Manfaat ini adalah tertakluk kepada Orang yang Dilindungi berumur 16 tahun (hari jadi berikutnya) dan keatas sahaja semasa tuntutan dibuat.
  • Manfaat Adha
Bagi membantu anda mengerjakan Ibadah ini, kami berasa bertuah untuk memberikan anda RM500 untuk anda mengerjakan Ibadah Qurban ke atas satu bahagian haiwan yang akan dikorbankan. Anda mempunyai pilihan untuk mengerjakannya sendiri atau melantik kami sebagai ejen bagi mengerjakan Ibadah Qurban untuk anda.

Kini, dengan kadar serendah RM 50 sebulan, semua orang mampu untuk menunaikan haji!
Bercadang ingin mendapatkan manfaat ini?


PERCUMA! Quotation.

http://jimiget.blogspot.com/p/blog-page.html
JANGAN BERLENGAH
"POLISI INI UNTUK ANDA DEMI KELUARGA TERSAYANG"