"In the name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful"

Friday, January 30, 2015

I GreatDamai @ Great Eastern Takaful


i-Great Damai
Pelan Takaful keluarga berkaitan pelaburan yang mampu dimiliki . Menjadi pelindung keluarga anda jika anda menghadapai perkara di luar dugaan .

i-Great Damai menawarkan kombinasi perlindungan Takaful dengan pelaburan\simpanan ,  yang melindungi keluarga anda daripada masalah kewangan sekiranya berlaku Kematian atau Hilang Upaya Total dan Kekal(TPD) . Dengan serendah RM100/bulan , anda boleh menikmati perlindungan dan pada masa yang sama peruntukan pelaburan anda akan meningkat seiring dengan masa.




Direka atas dasar perlindungan anda dan orang tersayang daripada kejadian tidak diduga . Sekiranya berlaku kematian , jumlah perlindungan asas dari Dana Tabarru’ dan jumlah nilai dana simpanan akan dibayar sepenuhnya untuk mengurangkan beban orang tersayang.

Sekiranya anda mengalami Hilang Upaya Total & Kekal (TPD) sehingga umur 70 , anda tidak perlu gusar kerana anda akan menerima perlindungan kewangan mengikut peruntukan TPD sepertimana dalam sijil anda .

Manfaat Khairat kematianSekiranya anda meninggal , keluarga anda akan menerima RM2,000 dalam jumlah sekali gus sebagai Manfaat Pengurusan Pengebumian . Manfaat ini adalah untuk membantu meringankan beban kos perbelanjaan pengebumian.

PERCUMA! Quotation.


JANGAN BERLENGAH
"POLISI INI UNTUK ANDA DEMI KELUARGA TERSAYANG"